Service

Home / Service

Servicewerkzaamheden aan fitnessapparatuur

 

Bij een storing of een kapot onderdeel van uw fitnessapparatuur, kunt u telefonisch contact met ons opnemen of het contactformulier invullen. In
het laatste geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Onderhoud

Om de levensduur van de fitnessapparatuur te verlengen, is het van belang om de apparaten regelmatig te reinigen. Door het regelmatig
schoonmaken van de apparatuur zal de noodzaak van  onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Houdt er wel rekening mee dat u de juiste reinigingsmiddelen gebruikt. De richtlijnen hiervoor zijn opgesteld door de fabrikant.

Servicewerkzaamheden

Fitnessapparatuur wordt vaak intensief gebruikt. Naast het reinigen van de apparatuur, zullen ook regelmatige professionele controles de
levensduur van de apparaten verlengen.Door regelmatig servicewerkzaamheden te laten uitvoeren, zal uw apparatuur aan de
wettelijke veiligheidsvereisten blijven voldoen.Voor meer informatie over de onderhouds- en servicewerkzaamheden voor uw fitnessapparatuur,
kunt u telefonisch contact met ons opnemen of het contactformulier invullen.

Klachten afhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen we u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of telefonisch aan onze afdeling klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht nader
bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Onze gegevens:
Telefoon: +31850013290
Email: info@fitnessapparatuur.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We zullen uw klacht binnen 1 werkdag na ontvangst beantwoorden, mocht
het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

Let op: rond de zon & feestdagen gelden gewijzigde levertijden.

Uiteraard heeft u bij alle door ons geleverde producten recht op garantie. De duur van de garantie staat vermeld bij elk product op onze website en
is te allen tijde minimaal 1 jaar. Bijna alle fabrikanten/leveranciers leveren garantie aan huis. Mocht er in dat geval onverhoopt iets defect gaan aan
het door u gekochte product, dan kunt u aanspraak maken op reparatie van uw product. Wij verzorgen het verdere reparatie traject of leveren u
ondersteuning bij een reparatie verzoek. Als uw fabrikant/leverancier alleen fabrieksgarantie levert, zoals bijvoorbeeld bij Dunlop/DKN, dan
dient u uw product in verband met garantie retour te zenden. U zult dit zelf moeten regelen. Om te weten voor welke garantie uw product in
aanmerking komt kunt u ons tijdens kantooruren bereiken via +31850013290

Afhankelijk van de kwestie die speelt zullen wij u binnen 5 werkdagen uitsluiting geven over de nadere te volgen procedure. Deze periode is
nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan.

Met betrekking tot uw klachten kunnen wij nader aangeven:
• Iedere klacht nemen wij serieus
• Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
• Op grond van uw klacht (mits terecht) wordt actie ondernomen
• U ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht uitsluiting over de te nadere procedure

Worden er kosten in rekening gebracht bij garantie of annulering?

Indien uw product nog niet door ons is verzonden en u wilt uw bestelling annuleren worden geen kosten in rekening gebracht. Indien verzending al
heeft plaatsgevonden dan kunt u de bestelling weigeren en worden alleen de verzendkosten in rekening gebracht. Zowel bij annulering na ontvangst
als bij fabrieksgarantie dient u er zelf zorg voor te dragen dat de bestelling bij ons retour komt.De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Back to Top
Shopping Cart
Close

Geen producten in je winkelmand.

Cookies Notice Wij gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door deze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies